قرارداد مشتری خطوط هوایی ازبکستان

 ازبکستان ایرویز در حال تولید حمل و نقل ایمن، قابل اعتماد و دوستانه برای مشتریان خود به همراه خدمات متنوع متصل است، به این امید که شما به سادگی بتوانید یک بار دیگر و یک بار دیگر به آمریکا پرواز کنید. ما تمایل داریم که به شدت خسته کننده کار کنیم تا کل تخصص شما را با ما شکل دهیم، از ایجاد یک رزرو تا پرواز در مقصد نهایی شما، یک مقصد مثبت.

ما مسئولیت های خود و نحوه انجام آنها را در 12 نکته کلیدی، که به عنوان تعهد مشتری ما نامیده می شود، عمومی کرده ایم.

توجه : تعهد مشتری هواپیمایی جمهوری ازبکستان برای یک یا همه پروازهای بین المللی از/به ایالات متحده اعمال می شود و شامل موارد زیر است:

1. کمترین نرخ در دسترس بودن

هدف ما این است که در هر پرواز یک تخصص مثبت برای مشتریان خود شکل دهیم. به مشتریانی که رزروهای ما را در محل کار (مرکز تماس) انجام می دهند یا با خرید برچسب قیمت در پیشخوان بلیط ما، به محض ارائه تاریخ ها و زمان های مشخص، نرخ پایین پیشنهادی به آنها پیشنهاد می شود، یا قرار است به آنها پیشنهاد شود که کرایه پایین ارائه شده توسط ازبکستان ایرویز ارائه شود. در جای دیگری نیز ارائه می شود، اگر اینطور باشد. اگر اطلاعات خاصی در مورد نیازهای سفر خود ارائه نمی دهید، ما انواع کرایه ها را برای خواسته های عمومی شما به شما پیشنهاد می کنیم.

2. مسافران را در مورد شناخته‌شده‌ترین تاخیرها، کنسل‌ها و انحراف‌ها مطلع کنید

ما به مشتریان خود داده‌های کامل و به‌موقع را در مورد وضعیت شناخته‌شده‌ترین تأخیرها، لغوها و جابه‌جایی‌ها به این ترتیب ارائه می‌کنیم: ارائه به مشتریانی که بلیت دارند یا رزرو کرده‌اند، داده‌های چند اصلاحیه در طول پرواز بین نیم ساعت یک بار. ما تمایل داریم در طول پرواز به چنین اصلاحیه ای توجه کنیم.

از طریق نمایندگان خود در فرودگاه، وب سایت و سیستم رزرو تلفنی داده های مربوط به شناخته شده ترین تأخیرها، لغوها، انحرافات را ارائه می دهیم و ما می توانیم برای تولید مؤثرترین داده های ارائه شده در مورد طول تأخیرها و در حد ارائه شده تلاش کنیم. زمان حرکت پیش بینی شده پرواز؛ در صورتی که به آمریکا داده‌های تماس را در رزرو خود ارائه دهید، پس از فکر کردن به رویداد، با لغو مربوطه خود تماس بگیرید.

به‌روزرسانی اطلاعات بی‌نظمی پروازی که در دروازه‌های فرودگاه نمایش داده می‌شود، در عرض نیم ساعت، زمانی که شرکت حمل‌کننده به چنین اصلاحیه‌ای در طول پرواز توجه کرد.

3. تحویل اثاثیه و محل هزینه بار و هزینه های مختلف

هدف ما این است که چمدان شما را به موقع تحویل دهیم. با این حال، در صورتی که این اتفاق نیفتد، ما سعی خواهیم کرد چمدان‌های نابجای شما را در عرض بیست و چهار ساعت بازگردانیم. اگر نتوانستید چمدان خود را پیدا کنید، از کارگر ازبکستان ایرویز در فرودگاه مطلع شوید.

به محض اینکه شهرت و آدرس یا شماره ای در بازار یافت شد، قصد داریم با صاحبان خانه های بارهای ناخواسته تماس بگیریم. ما برای هزینه‌های ارزانی که به دلیل تأخیر در تحویل ایجاد می‌شود، به مشتریان غرامت ارائه می‌کنیم و در صورت گم شدن آن چمدان، هزینه‌ای را که برای جابه‌جایی کیف دریافت می‌شود، به مسافران بازپرداخت می‌کنیم.

4. اجازه تعطیلی رزرو در حالی که جریمه مقدار مشخصی از زمان شما نیست، حتی اگر بلیطی با قیمت غیرقابل استرداد دریافت کنید، ما زمانی را در اختیار شما قرار می دهیم تا کرایه های خود را با کرایه های خطوط هوایی مختلف مطابقت دهید.

در صورتی که رزرو یک هفته یا بیشتر قبل از حرکت پرواز انجام شده باشد، ما تمایل داریم که رزروها را با کرایه ذکر شده در حالی که پرداخت نمی‌شود، یا تخفیف در حالی که جریمه نمی‌شوند، برای حداقل یک روز متوسط ​​شمسی، پس از انجام رزرو فعال کنیم.

5. ارائه بازپرداخت سریع قیمت بلیط

هنگامی که تمایل به دریافت درخواست شما برای بازپرداخت به موسسه مسترکارت یا خرید پول داشته باشیم، برای بلیط های واجد شرایط و برای خریدهای مسترکارت، بازپرداخت فوری ارائه خواهیم کرد.

پس از دریافت درخواست تکمیل شده شما برای بازپرداخت در محدوده پرداخت اولیه، ظرف بیست روز بازپرداختی را ارائه خواهیم داد. اگر به دلیل فروش بیش از حد یا لغو پرواز نتوانستید از قیمت بلیط استفاده کنید، پس از دریافت درخواست بازپرداخت کامل برای خرید وجه و چک، همراه با بازپرداخت هزینه‌هایی که برای خدمات اختیاری از شما دریافت می‌شود، بازپرداخت سریع وجه را در مدت بیست روز ارائه می‌کنیم.

لطفاً قبل از درخواست بازپرداخت، اطمینان حاصل کنید که رزرو خود را لغو کرده‌اید و در نظر داشته باشید که نام مسافر، آدرس، انواع مسترکارت مورد استفاده برای خرید، شماره (های) قیمت بلیط، تاریخ سفر و عزیمت، و شهرهای مقصد را وارد کنید. مکاتبات شما

6. اسکان مناسب مسافران دارای معلولیت و نیازهای خاص مختلف، همراه با تأخیر در طول مسیر آسفالت

ما تمایل داریم به ارائه خدمات راحت و راحت به هر یک یا همه مشتریان خود اختصاص دهیم. ما به مشتریان خود که به کمک بیشتری نیاز دارند، همراه با افراد دارای معلولیت و خردسالان بدون همراه، با نگاه، احترام و مراقبت ارائه خواهیم داد.

7-مسافران دارای معلولیت و نیازهای ویژه متفاوت:

برآوردن نیازهای ویژه مسافران دارای معلولیت ممکن است اولویت اصلی هواپیمایی جمهوری ازبکستان باشد. ما خدمات ویژه ای را برای چنین مسافرانی ارائه می دهیم، از جمله:

کمک سوار شدن

کمک به اختلالات بینایی، شنوایی، شناختی یا کیفیت در داخل فرودگاه و در هواپیما.

در نظر گرفتن خواسته های خود در طول تاخیرهای طولانی ترمز.

If you need to ایران چارتر kindly check out our web site.

Comments

Popular posts from this blog

Casinos Online - An Essential Way to Enjoy and Make Money